§ 1
- Na zasadach określonych w niniejszym regulaminie konsumenci (dalej jako „Konsumenci” bądź „Klienci”) mogą korzystać ze sklepu internetowego dostępnego pod adresem www.funwear.pl („Serwis”) i składać za jego pośrednictwem zamówienia na oferowane w Serwisie:
a) produkty podstawowe, takie jak przykładowo: bluzy, spodnie, buty, koszulki
b) produkty specjalne, takiej jak przykładowo odzież uzupełniająca, gadżety zwane dalej jako „Towary”.
- Zarządcą Serwisu jest Kinezycare Dorota Wysocka z siedzibą w Gdańsku (80-283) przy ul. Myśliwskie Wzgórze 18/36, zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej pod numerem NIP 957 080 41 19 i numerem REGON 380950508, e-mail: biuro@funwear.pl,(dalej jako „Sklep”).
- Użytkownikami Serwisu mogą być wyłącznie osoby fizyczne mające pełną zdolność do czynności prawnych.
- Warunkiem niezbędnym korzystania z Serwisu jest akceptacja zapisów niniejszego Regulaminu przed złożeniem zamówienia.
- Zabronione jest wprowadzanie do Serwisu treści o charakterze bezprawnym lub godzącym w dobre obyczaje.
- Klient powinien dysponować aktywnym kontem poczty elektronicznej.
- Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies (tzw. ciasteczka). Pliki cookies stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są na urządzeniu końcowym Klienta i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer. Pliki cookies są używane do przechowywania w nich informacji dla potrzeb funkcjonalności – np. zapisywanie preferencji przeglądania. Celem jest ułatwienie przeglądania przy kolejnej wizycie w Serwisie. Warunkiem działania plików cookies jest ich akceptacja w przeglądarce oraz nieusuwanie ich. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym Klienta. Klienci mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu na urządzeniu Klienta. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach odpowiedniej przeglądarki internetowej.
- Udzielanie informacji dotyczących Serwisu, jak również załatwianie spraw związanych z bieżącym funkcjonowaniem Serwisu jest możliwe telefonicznie pod numerem +48 785054573 w godz. 800–1600 bądź całodobowo za pośrednictwem poczty elektronicznej – pod adresem e-mail: biuro@funwear.pl
§ 2
- Szczegółowe informacje dotyczące odzieży oraz innych produktów oferowanych do sprzedaży za pośrednictwem Sklepu zostały zawarte w załączniku nr 1 do Regulaminu.
- Za pośrednictwem Serwisu mogą być organizowane promocje dotyczące sprzedaży produktów podstawowych i specjalnych.
- Promocje organizowane są na podstawie postanowień niniejszego Regulaminu oraz regulaminu określonej promocji. W razie wątpliwości pierwszeństwo w zastosowaniu mają postanowienia regulaminu określonej promocji.
- Promocje mogą mieć charakter czasowy lub obowiązywać do wyczerpania oferty promocyjnej.
- W sprzedaży promocyjnej biorą udział jedynie Towary wskazane przez Sklep. W celu udziału w sprzedaży promocyjnej należy spełnić warunki określone w regulaminie określonej promocji.
- Udział w sprzedaży promocyjnej jest zawsze dobrowolny, a uczestnictwo w niej oznacza akceptację postanowień niniejszego Regulaminu oraz postanowień regulaminu określonej promocji. Poprzez uczestnictwo w sprzedaży promocyjnej uczestnik zobowiązany jest do przestrzegania określonych zasad oraz potwierdza spełnienie wszystkich warunków, które uprawniają go do udziału w sprzedaży promocyjnej.
- Jeżeli wymagają tego względy bezpieczeństwa lub inne niezależne od Sklepu, w tym problemy techniczne, możliwe jest czasowe ograniczenie dostępu do sprzedaży promocyjnej. W takim przypadku Sklep nie ponosi odpowiedzialności za ograniczenia w dostępności do Serwisu i promocji.
- Sklep ma prawo do przerwania sprzedaży promocyjnej w każdym jej czasie, za podaniem przyczyny, oraz ma prawo do dokonywania dowolnych zmian w niniejszym Regulaminie oraz regulaminie określone promocji. Dokonane w ten sposób zmiany nie są skuteczne wobec uczestników, którzy dokonali zakupu w ramach sprzedaży promocyjnej przed datą jej przerwania lub zmiany regulaminów.
- Promocje obowiązujące w Sklepie nie łączą się z żadnymi innymi promocjami dotyczącymi produktów. Klient może według swojego wyboru skorzystać z jednej promocji, chyba, że regulamin określonej promocji wyraźnie przewiduje możliwość łącznego korzystania z kilku promocji.
- Zastrzeżenia dotyczące przebiegu sprzedaży promocyjnej należy składać na piśmie na adres: Kinezycare Dorota Wysocka ul. Myśliwskie Wzgórze 18/36, 80-283 Gdańsk. Reklamacja powinna zawierać imię, nazwisko, nazwę Klienta, jak również dokładny opis i powód reklamacji. Reklamacje będą rozpatrywane niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu 14 dni od daty ich otrzymania.
- Sklep zastrzega sobie prawo do wykluczenia z udziału w sprzedaży promocyjnej Klientów, których działania sprzeczne są z dobrymi obyczajami, naruszają jego uzasadnione interesy Sklepu lub Serwisu, godzą w ich wizerunek lub są sprzeczne z prawem lub zasadami współżycia społecznego albo polegają na notorycznym naruszaniu niniejszego Regulaminu lub regulaminu określonej promocji.
- Regulaminy promocji będą udostępniane za pośrednictwem Serwisu.
§ 3
- Złożenie zamówienia w Serwisie następuje po wypełnieniu pól formularza, który należy następnie przesłać za pośrednictwem Serwisu do Sklepu.
- Potwierdzenie złożenia zamówienia następuje poprzez wysłanie stosownej informacji na podany przez Klienta adres e-mail przy logowaniu.
- Zamówienie można składać całodobowo i jest ono ważne przez 7 dni od końca dnia roboczego, w którym złożono zamówienie. Za dzień roboczy uważa się dni od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy, zaś za koniec dnia roboczego godz. 15:30.
§ 4
- Klient jest informowany o przyjęciu zamówienia poprzez wysłanie odrębnej od przewidzianej w § 3 ust. 2 Regulaminu wiadomości elektronicznej stanowiącej potwierdzenie przyjęcia zamówienia.
- Potwierdzenie przyjęcia zamówienia przez Sklep stanowi warunek konieczny skutecznego zawarcia umowy z Klientem.
§ 5
- Z chwilą potwierdzenia przyjęcia zamówienia Sklep przystępuje do realizacji zamówienia.
- Wszelkie zmiany w zamówieniu złożonym przez Klienta bądź jego cofnięcie może nastąpić wyłącznie do momentu rozpoczęcia realizacji zamówienia.
- Klient może skorzystać z uprawnień, o których mowa w ust. 2 powyżej, wysyłając powiadomienie drogą elektroniczną na adres e-mail: biuro@funwear.pl
§ 6
- Realizacja zamówienia następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 2 dni roboczych licząc od dnia przesłania potwierdzenia przyjęcia zamówienia. Do czasu realizacji zamówienia nie wlicza się okresu dostawy przez przewoźnika dostarczającego Towary.
- W przypadku złożenia przez Klienta kilku zamówień w trakcie jednego dnia roboczego, zamówione towary mogą zostać wysłane łącznie po skompletowaniu całości zamówienia.
- Dokumentem sprzedaży jest rachunek lub faktura VAT.
§ 7
- Płatności za zamówione Towary Klient dokonuje według własnego wyboru, korzystając z jednego z poniższych sposobów:
a) poprzez wykorzystanie form płatności wskazanych w Serwisie bezpośrednio przez Sklep lub podmiot działający na zlecenie Sklepu,
b) przelewem na rachunek bankowy Sklepu o numerze: 13 1140 2004 0000 3502 7932 8844
- Sklep dokonuje zwrotu Płatności w przypadku, gdy nie dojdzie do potwierdzenia zamówienia w trybie określonym w § 4 Regulaminu. Uiszczona cena zostanie w całości zwrócona Klientowi. Zwrot następuje przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jaki został wybrany przez Klienta.
§ 8
- Dostawy Towary zamówione w Sklepie dostarczane są przez przewoźnika prowadzącego działalność gospodarczą w zakresie doręczania przesyłek, zgodnie z Regulaminem przewoźnika dostępnym tutaj (Poczta Polska).
- Sklep nie ponosi odpowiedzialności za czas dostawy, jednak dokłada wszelkiej staranności, by dostawa nastąpiła w jak najkrótszym terminie.
- Przy dostarczeniu zamówionego Towaru należy go rozpakować i sprawdzić zgodność z zamówieniem. Stwierdzone uszkodzenia lub niezgodności z zamówieniem należy niezwłocznie zgłosić Sklepowi.
§ 9
- Klientowi, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r., poz. 827), przysługuje prawo do odstąpienia od umowy bez podawania przyczyny w terminie czternastu dni od dnia objęcia zakupionej rzeczy w posiadanie przez Klienta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik.
- Od umowy odstępuje się poprzez złożenie Sklepowi oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Termin do odstąpienia od umowy jest zachowany, jeżeli przed jego upływem Klient wyśle oświadczenie na adres pocztowy lub elektroniczny Sklepu wskazany w § 1 ust. 2 Regulaminu.
- Odstąpienie od umowy jest możliwe w przypadku gdy towar nie będzie posiadał znamion użytkowania oraz będzie opatrzony oryginalnie umieszczonymi metkami.
- Wzór formularza odstąpienia od umowy stanowi Załącznik nr 2 do Regulaminu. Klient nie jest zobowiązany do wykorzystania wzoru formularza, jednak bez względu na formę odstąpienia od umowy konieczne jest złożenie przez Klienta wyraźnego oświadczenia w tym przedmiocie zgodnego z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa.
- W przypadku skorzystania z prawa do odstąpienia od umowy Klient jest obciążony bezpośrednimi kosztami zwrotu Towaru do Sklepu.
§ 10
- Klient ma prawo składać reklamacje, w przypadkach wskazanych w obowiązujących przepisach prawa, jeżeli Towar ma wadę fizyczną bądź prawną (rękojmia).
- Reklamacje Towarów można złożyć w każdy sposób dopuszczalny przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa, w tym przesyłając reklamację na piśmie drogą pocztową na adres Sklepu określony w § 1 ust. 2 Regulaminu.
- Wzór formularza reklamacyjnego stanowi Załącznik nr 3 do Regulaminu. Klient nie jest zobowiązany do wykorzystania wzoru formularza, jednak bez względu na formę złożenia reklamacji konieczne jest zachowanie wymogów przewidzianych przez powszechnie obowiązujące przepisy prawa.
- Do reklamacji należy dołączyć potwierdzenie zakupu towaru. Dla rozpatrzenia reklamacji konieczne jest zapoznanie się z reklamowanym Towarem.
- Czas rozpatrzenia reklamacji to 14 dni roboczych licząc od dnia otrzymania przez sklep reklamowanego towaru.
§ 11
- Administratorem danych osobowych przekazywanych przez Klienta w trakcie korzystania z Serwisu jest Kinezycare Dorota Wysocka z siedzibą w Gdańsku, ul. Myśliwskie Wzgórze 18/36, e-mail: biuro@funwear.pl
- Podanie jakichkolwiek danych osobowych jest dobrowolne jednak niezbędne dla realizacji celów:
- rejestracji w Serwisie, złożenia zamówienia, zawarcia i realizacji umowy sprzedaży (art. 6 ust.1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016r – wykonywanie umowy);
- wysyłania przez Kinezycare Dorota Wysocka zawiadomień związanych z wykonywaniem umowy w formie papierowej lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej zgodnie z ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (art. 6 ust.1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016r – wykonywanie umowy);
- prowadzenia badań ankietowych, promocji i konkursów przez Kinezycare Dorota Wysocka (art. 6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016r zgoda);
- wysyłania przez Kinezycare Dorota Wysocka informacji handlowych w formie papierowej lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej zgodnie z ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2013 r., poz. 1422 ze zm.) (art. 6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016r zgoda).
- Klientom przysługuje prawo dostępu do treści danych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu, zażądania zaprzestania przetwarzania i przenoszenia danych w dowolnym momencie oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
- Kinezycare Dorota Wysocka ma prawo przekazać dane osobowe Klienta podmiotom, które przetwarzają je na potrzeby Serwisu zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, zasadami wynikającymi z niniejszego Regulaminu, a także respektując instrukcje Kinezycare Dorota Wysocka mające na celu stosowanie odpowiednich środków ochrony poufności i bezpieczeństwa informacji. Dane osobowe Klienta mogą być przekazywane podmiotom i organizacjom współpracującym z Kinezycare Dorota Wysocka za zgodą Klienta oraz instytucją upoważnionym z mocy prawa.
- Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.
- Administrator danych nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
- Dane osobowe będą przechowywane do czasu rezygnacji z usługi lub przez okres realizacji umowy oraz przedawnienia zobowiązań wynikających z umowy, a także przedawnienia obowiązków podatkowych związanych z rozliczeniem tej umowy.
§ 12
- Treść Regulaminu jest dostępna na stronie internetowej Sklepu pod adresem www.funwear.pl oraz w jego siedzibie.
- Regulamin może ulec zmianie. Zmiana zostanie podana do wiadomości publicznej w drodze zamieszczenia na stronie internetowej www.funwear.pl z zaznaczeniem daty wejścia w życie zmiany.
- Jeżeli którekolwiek postanowienie Regulaminu zostanie uznane za sprzeczne z prawem, w jego miejsce zastosowanie znajdą powszechnie obowiązujące przepisy prawa, zaś pozostałe postanowienia Regulaminu pozostają w mocy.
- Do sprzedaży Towarów za pośrednictwem Serwisu oraz obsługi Klientów znajdują zastosowanie przepisy prawa polskiego, w tym ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2014, poz. 121 ze zmianami) oraz ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 r., poz. 827).
§ 13
WEJŚCIE W ŻYCIE REGULAMINU
- Regulamin wchodzi w życie z dniem 1.10.2018.
ZMIANY REGULAMINU
Regulamin może ulec zmianie. Zmiana zostanie podana do wiadomości publicznej w drodze zamieszczenia na stronie internetowej www.funwear.pl z zaznaczeniem daty wejścia w życie zmiany.